Retail&Agrobusiness

Conferinţa ZF Branduri româneşti, Iaşi: Vasile Armenean, Betty Ice: Oamenii încep din nou să consume branduri româneşti, iar în unele situaţii sunt mai bune decât cele străine

Autor: Georgiana Mihalache

21.06.2018, 00:05 1056

Antreprenorii români trebuie să construiască un brand puternic pentru a se diferenţia în piaţă şi să nu cadă în capcana de a renunţa la brand la propunerea marilor lanţuri de magazine, susţine Vasile Armenean, fostul proprietar al Betty Ice, cel mai mare producător român de îngheţată.

Armenean a construit afacerea cu îngheţată în urmă cu aproape trei decenii şi a dus-o la vânzări de 30 mil. euro anual, înainte să vândă businessul gigantului Unile­ver, într-o tranzacţie estimată la 100 mil. euro. Armenean a fost prezent la conferinţa ZF Branduri româneşti, organi­zată săptămâna trecută la Iaşi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO