Retail&Agrobusiness

Conferinţa ZF Branduri româneşti. Mircea Todoran, Mirdatod: Vindem peste 70% din produse în marile magazine pentru că nu puteam să creştem din comerţul autohton

Mircea Todoran, director general al Mirdatod: Asistăm la închiderea multor magazine de cartier şi este o realitate pe care trebuie să ne-o asumăm.

Mircea Todoran, director general al Mirdatod: Asistăm la închiderea multor magazine de cartier şi este o realitate pe care trebuie să ne-o asumăm.

Autor: Simona Tatu

31.05.2018, 00:05 228

Producătorul de lactate Mirdatod Prod din Ibăneşti, judeţul Mureş, vinde peste două treimi din produsele fabricate în retailul modern din cauza faptului că magazinele tradiţionale nu ga­ran­tează o stabilitate în co­menzi. Compania a realizat anul trecut afaceri de circa 36,1 mil. de lei (7,8 mil. euro), în creştere cu 16% faţă de 2016, conform calculelor ZF făcute pe baza datelor de pe site-ul Ministerului de Finanţe.

„Compania noastră îşi desface produsele în proporţie de peste 70% în marile magazine, nu puteam să creştem din comerţul autohton. Din păcate, ne ducem la cumpărături în marile magazine din diverse motive. Recomand tuturor antreprenorilor să meargă către comerţul modern. Asistăm la închiderea multor magazine de cartier şi este o realitate pe care trebuie să ne-o asumăm“, a spus Mircea Todoran, director general al Mirdatod, în cadrul conferinţei ZF Branduri româneşti or­ganizată săptămâna trecută la Cluj-Napoca.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO