Producătorul de lactate Mirdatod Prod din Ibăneşti, judeţul Mureş, vinde peste două treimi din produsele fabricate în retailul modern din cauza faptului că magazinele tradiţionale nu garantează o stabilitate în comenzi. Compania a realizat anul trecut afaceri de circa 36,1 mil. de lei (7,8 mil. euro), în creştere cu 16% faţă de 2016, conform calculelor ZF făcute pe baza datelor de pe site-ul Ministerului de Finanţe.
„Compania noastră îşi desface produsele în proporţie de peste 70% în marile magazine, nu puteam să creştem din comerţul autohton. Din păcate, ne ducem la cumpărături în marile magazine din diverse motive. Recomand tuturor antreprenorilor să meargă către comerţul modern. Asistăm la închiderea multor magazine de cartier şi este o realitate pe care trebuie să ne-o asumăm“, a spus Mircea Todoran, director general al Mirdatod, în cadrul conferinţei ZF Branduri româneşti organizată săptămâna trecută la Cluj-Napoca.