Retail&Agrobusiness

Consumul de ciocolată s-a majorat cu peste 5% în primul semestru

Consumul de ciocolată s-a majorat cu peste 5% în primul...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

05.12.2016, 00:04 353
Vânzările de ciocolată s-au majorat cu 5,3% în primul semestru faţă de perioada similară a anului trecut, arată datele companiei de cercetare de piaţă Vektor Marktforschung.
 
Astfel, în prima jumătate a anului consumul a ajuns la 19,7 milioane de kilograme, ceea ce înseamnă că fiecare român a consumat în medie aproape 10 tablete de ciocolată, potrivit calculelor ZF. Piaţa ciocolatei se ridică la 1,4 miliarde de lei anual.
 
Mărcile private ale marilor reţele de magazine s-au situat pe primul loc în topul vânzărilor în volum de ciocolată, depăşind împreună branduri consacrate precum Milka, Poiana sau Africana. Acestea au cucerit astfel primul loc pe încă o piaţă, după ce şi-au asigurat această poziţie în alte segmente precum săpun sau ulei, conform celor mai recente date din piaţă. Însă, în datele Vektor Marktforschung ca private label sunt luate toate mărcile private, astfel că separat produsele marilor magazine au o cotă de piaţă mai mică.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO