Retail&Agrobusiness

„Consumul de îngheţată, bere şi apă a crescut simţitor, pe fondul unei veri mai calde“

„Consumul de îngheţată, bere şi apă a crescut...

Autor: Laurentiu Cotu

05.08.2015, 00:08 433

Producătorii de ambalaje sunt printre primii care simt tendinţele din industria alimentară pentru că la ei ajung comenzile înainte ca produsele să meargă la raft.

Grupul de companii Grei­ner Ro­mâ­nia, care pro­duce ambalaje şi este con­trolat de acţio­nari aus­trieci, a rea­lizat în pri­mul semestru o cifră de afa­ceri de apro­ximativ 19 mil. euro, în creş­tere cu 5% faţă de aceeaşi pe­rioadă a anului trecut.

Austriecii estimează pentru acest an o creştere la nivel de grup de 5% a afacerilor faţă de anul trecut, până la aproximativ 38 mil. euro. Grupul aus­tri­ac are trei subsidiare în România, Grei­ner Packaging Sibiu, Greiner Assis­tec Lereşti şi Thrace Greiner Packa­ging din Şelimbăr, Sibiu (un joint-venture cu firma grecească Thrace Plastics care deţine 50% din acţiuni).

„În sfera ambalajelor am constatat în pri­ma parte a anului o evoluţie si­milară cu cea de anul trecut. Singurele evo­luţii po­zitive de până acum vin din pie­ţele de­pen­dente de condiţiile meteo, unde con­sumul de îngheţată, bere şi apă a crescut simţitor, pe fondul unei veri mai calde şi mai uscate decât cele din ul­ti­mii doi ani“, a declarat pentru ZF Tran­sil­vania Adrian Pău­nes­­cu, CEO al Greiner Packaging.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO