Retail&Agrobusiness

Corina Chiorean, CEO al Grup Şapte: „În oraşele mici se dezvoltă un fel de patriotism local vizavi de branduri. Producătorii locali depăşesc brandurile consacrate“

Corina Chiorean, CEO al Grup Şapte: „În oraşele mici...

Autor: Simona Tatu

05.03.2018, 18:10 1327

Majoritatea consumatorilor români încă preferă să meargă la cumpărături în magazin atunci când vor să achiziţioneze un produs, chiar dacă retailul în mediul online începe să ia amploare, mai ales în sectorul produselor electrocasnice şi electronice, spune Corina Chiorean, CEO al Grup Şapte, companie de marketing şi publicitate.

„Românii se informează şi achiziţionează din ce în ce mai mult din mediul online, mai cu seamă când vine vorba despre electrocasnice şi electronice. Chiar dacă există opţiuni online şi pentru achiziţia produselor de folosinţă curentă, totuşi rata de adopţie a acestor noi mijloace e încă timidă, iar obiceiul de a face cumpărături în retailul fizic predomină în România“, a spus ea. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Bankers Summit'24