Retail&Agrobusiness

Cotnari, în top 3 producători de vin, îşi menţine în 2020 vânzările la nivelul anului trecut, după investiţii în rebranding şi deschiderea unui magazin online

Antreprenori locali

Ştefan Chiriţescu, director de marketing al Cotnari: Cu cât brandul tău a fost mai sănătos înainte de pandemie, cu atât acesta s-a comportat mai bine în aceasta perioadă.

Ştefan Chiriţescu, director de marketing al Cotnari: Cu cât brandul tău a fost mai sănătos înainte de pandemie, cu atât acesta s-a comportat mai bine în aceasta perioadă.

Autor: Florentina Niţu

07.12.2020, 00:05 993

♦ Ştefan Chiriţescu, Cotnari: „Miza pentru orice jucător este să înţeleagă că un brand puternic în criză înseamnă un argument în plus de cumpărare pentru consumator.“

Cramele Cotnari, al treilea cel mai mare jucător de pe piaţa vinurilor, controlat de mai mulţi antreprenori locali, îşi menţine în 2020 volu­mul şi valoarea vân­zărilor de vin la ni­ve­lul anului trecut, după rebrandingul ga­mei Cotnari şi lan­sa­rea magazinului online, în ciuda pandemiei de COVID-19 şi a variaţiei cererii.

„Rebrandingul ne-a ajutat să păstrăm relevanţa unui mărci de vin care se bazează 100% soiuri româneşti. A fost o decizie curajoasă să schimbăm tot ce ne identi­fică în ochii consumatorului într-un an de criză, dar am reuşit să ne aducem imaginea şi oferta de produs la cerinţele unui consumator în egală măsură exigent în alegeri şi atent la bani. (...) În jurul acestei noi identităţi de brand ne-am organizat tot anul şi am reuşit să ne men­ţinem performanţa volumică şi valorică la ni­velul anului anterior“, spune Ştefan Chiriţescu, director de marketing al cramelor Cotnari.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO