Retail&Agrobusiness

Cremeria Emilia a ajuns la şase magazine cu îngheţată şi a avut vânzări de 7,7 milioane de lei

Cremeria Emilia a ajuns la şase magazine cu îngheţată...

Autor: Mădălina Panaete

14.06.2017, 00:05 2722
Cremeria Emilia, un business antre­prenorial româno-german lansat în 2015 în Capitală, a avut anul trecut o cifră de afaceri de 7,7 milioane de lei, acesta fiind practic primul an in­te­gral în care afacerea a funcţionat.
 
Anul trecut, Cre­meria Emilia a vândut îngheţată în cinci unităţi şi anume în centrul vechi din Capitală, în două magazine situate în Băneasa Mall şi  câte unul în centrul co­mercial AFI Palace Cotroceni. Însă, nu toate au funcţionat pe toată durata anului. De exemplu, unitatea din Park Lake a fost deschisă în partea a doua a anului.
 
În 2015, anul în care Cremeria Emilia a fost înfiinţată, aceasta a avut vânzări de aproape 3,3 mil. lei.
 
Anul acesta, Cremeria Emilia a ieşit cu businessul şi în afara Bucureş­tiului, deschizând un magazin cu înghe­ţată în mallul Iulius Mall din Timişoara. Astfel, businessul a ajuns la şase magazine, conform datelor publice. Cremeria Emilia SRL a raportat anul trecut un profit net de 1,3 milioane de lei, faţă de 540.000 de lei în anul precedent, mai arată datele de la Ministerul de Finanţe.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO