Retail&Agrobusiness

Creşte numărul de tinere antreprenoare tinere în România. ”Femeile tind să fie perfecţioniste, dar în business lucrul acesta poate constitui un dezavantaj.“

Mădălina Rădulescu, vicepreşedintele pe Antreprenoriat
în cadrul asociaţiei Professional Women’s Network (PWN) România: 
Cele mai frecvente opţiuni pentru femeile antreprenor sunt serviciile de consultanţă şi freelancing în domenii pe care le-au aprofundat anterior în carieră, dar şi businessuri cu activităţi creative şi de producţie, mici afaceri de familie sau din domeniu HoReCa.

Mădălina Rădulescu, vicepreşedintele pe Antreprenoriat în cadrul asociaţiei Professional Women’s Network (PWN) România: Cele mai frecvente opţiuni pentru femeile antreprenor sunt serviciile de consultanţă şi freelancing în domenii pe care le-au aprofundat anterior în carieră, dar şi businessuri cu activităţi creative şi de producţie, mici afaceri de familie sau din domeniu HoReCa.

17.09.2017, 07:00 651

Activitatea antreprenorială a femeilor din România a crescut cu 14% în 2017 faţă de anul 2014, în timp ce la nivel mondial creşterea a fost de 10%, potrivit celui mai recent raport al Global Entrepreneurship Monitor (GEM).

În România, în ultimii ani a crescut numărul de tinere antrenprenoare care şi-au deschis afaceri în diverse domenii, de la industria alimentară, restaurante, retail, servicii până la imobiliare.

Numărul femeilor care pornesc o afacere de la zero este totuşi mai mic decât al bărbaţilor deoarece femeile tind să amâne debutul businessului, concentrându-se prea mult pe diverse aspecte ale afacerii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO