Retail&Agrobusiness

Creşterea consumului a dus vânzările din AFI Cotroceni la 250 mil. euro în 2016

Autor: Bogdan Alecu

19.01.2017, 00:07 452

Creşterea consumului a majo­rat vânzările magazinelor din AFI Cotro­ceni cu peste 10% în 2016, la un to­tal de 253 mil. euro, potrivit datelor Africa Israel, com­pa­nia care contro­lea­ză mal­lul bucu­reş­tean.

Astfel, creş­te­rea con­sumului, care a punc­tat un avans de 14% în pri­mele no­uă luni ale anu­lui tre­cut pe fondul scă­derii TVA, s-a vă­zut di­rect în ma­ri­le cen­tre comerciale.

„În 2016, vân­ză­rile magazinelor din AFI Cotroceni au fost cu 10% mai mari în comparaţie cu 2015. În ce­ea ce priveşte valoarea medie a co­şu­lui de cumpărături, pentru 2016 am în­re­gistrat o creştere medie de 20% pen­tru tot anul, prin comparaţie cu anul precedent“, a declarat pentru ZF Sorin Scîntei, general manager al AFI Cotroceni.

Creşterea vine în contextul în care 2016 a fost cel mai bun an ra­por­tat la avansul consu­mu­lui, dar şi pe o pia­ţă care s-a aglo­me­rat prin deschi­de­rea a do­uă mal­luri noi cu o supra­fa­ţă cu­mu­la­tă de 100.000 mp, pri­mul fiind Park­La­ke în Titan,­ de 70.000 mp, şi Ve­ran­da, la Obor, de 30.000 mp.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO