Retail&Agrobusiness

Creşterea cotei de piaţă şi a profitabilităţii, obiectivele Albalact în 2016

Creşterea cotei de piaţă şi a profitabilităţii,...

Autor: Dan Grigore Ivan

28.04.2016, 00:00 732

Albalact, cel mai mare jucător de pe piaţa de lactate din România, a raportat venituri mai mari cu 8,9%  în 2015 faţă de rezultatele aferente anului 2014. Astfel, conform raportului financiar anual, cifra de afaceri a companiei a fost de 444 de  milioane de lei, obţinând un profit de 12,6 milioane lei. 

Obiectivele Albalact în 2016 sunt creşterea cotei de piaţă, dar şi îmbunătăţirea profitabilităţii, prin mărirea bazei de clienţi şi a unei sortimentări adecvate. La sfârşitul lunii ianuarie, grupul francez Lactalis a făcut o ofertă de preluare principalilor acţionari Albalact. Tranzacţia este analizată în prezent de Consiliul Concurenţei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO