Retail&Agrobusiness

Creşterea vânzărilor Agricola Bacău, susţinută de salamuri şi semipreparate

Grigore Horoi, preşedintele grupului Agricola

Grigore Horoi, preşedintele grupului Agricola

Autor: Mădălina Dediu Panaete

03.02.2017, 00:05 240
Grupul Agricola Bacău, unul dintre cei mai mari procesatori de carne, a terminat anul trecut cu o cifră de afaceri de peste 677 de milioane de lei, în creştere cu 3% faţă de anul precedent.
 
Avansul a fost susţinut de diviziile de salamuri crud-uscate şi cea de semipreparate şi produse ready-meal, unde vânzările în valoare au depăşit 15%.
 
Cea mai mare companie din grup, Agricola Internaţional, a înregistrat anul trecut o creştere a cifrei de afaceri de circa 6% faţă de anul precedent, până la 386,7 milioane de lei. În volum, vânzările de carne de pui ale Agricola au ajuns anul trecut la peste 41.000 de tone, în creştere cu 7% faţă de anul precedent. Ritmul de creştere al cifrei de afaceri mai mic comparativ cu cel al volumelor se explică prin scăderea uşoară a preţului mediu în anul care s-a încheiat.
 
„Performanţa economică a companiei a fost în anul 2016 rezultatul unei execuţii bune în operaţional, iar revenirea preţurilor principalelor resurse la niveluri rezonabile a ajutat la rândul său. Toate acestea, în condiţiile unei diminuări a preţului mediu cu câteva procente pe piaţa internă a cărnii de pasăre, care urmează trendul european“, a declarat Grigore Horoi, preşedintele grupului Agricola.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO