Retail&Agrobusiness

Cristian Constantinescu vrea să dubleze reţeaua de magazine de cosmetice Nala în 2019 şi se uită către pieţele externe

Antreprenori locali

Cristian Constantinescu, fondator Nala Cosmetics România: „Dacă începi un startup trebuie să ai know-how, network în industria respectivă şi capital. Backgroundul meu este în consumer retail, ştiu că fac foarte bine lucrurile în această industrie“.

Cristian Constantinescu, fondator Nala Cosmetics România: „Dacă începi un startup trebuie să ai know-how, network în industria respectivă şi capital. Backgroundul meu este în consumer retail, ştiu că fac foarte bine lucrurile în această industrie“.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

19.04.2019, 17:58 722

„Planul este să dezvoltăm businessul în România până ajungem la 1% din piaţă, după care să ne ducem în pieţe similare.“

Cristian Constantinescu, antreprenor cunoscut pentru businessul Noriel, pe care l-a vândut în 2016 către fondul de investiţii Enterprise Investors, vrea să mai deschidă în 2019 în jur de 19 magazine sub brandul Nala Cosmetics.

„Nala Cosmetics România este o companie tânără care creşte frumos. Este un concept de consumer retail, care acum are 16 locaţii. Vom termina anul cu 35 de locaţii şi avem şi o platformă de e-commerce“, a spus antreprenorul în cadrul conferinţei ZF IMM ’19.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO