Retail&Agrobusiness

Cristina Nicola, un economist din Arieşeni a ajuns la 100.000 lei cu o afacere cu produse tradiţionale pe care le vinde în magazine mici de cartier şi în Auchan

Un start-up pe zi

În prezent, Cămara Moţului are peste 164 de sortimente de produse

În prezent, Cămara Moţului are peste 164 de sortimente de produse

Autor: Florentina Niţu

10.02.2019, 17:45 2911

„Profitul înregistrat a fost puţin peste 46.000 lei.“

Cristina Nicola, economist de pro­fesie, a decis să renunţe la cariera ce-i stătea în faţă şi să producă dulceţuri, siropuri, zacuscă ori zarzavaturi. În toamna anului 2016 a pornit compania Cămara Moţului, prin care realizează produse tradiţionale româneşti după reţete transmise şi păstrate de la bunică la mamă şi de la mamă la nepoată. Acestea sunt comercializate în magazinul online al companiei, în magazine mici de cartier din ţară şi în Auchan Afi Cotroceni din Bucureşti.

„Vânzările pentru anul 2018 au depăşit aşteptările noastre şi au ajuns la 100.000 lei, iar profitul înregistrat a fost puţin peste 46.000 lei“, spune Cristina Nicola, fondatoarea brandului Cămara Moţului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO