Retail&Agrobusiness

Criza începe să-şi arate colţii: Volumele îmbuteliatorului Coca-Cola din România au scăzut în T1 din cauza restricţiilor de circulaţie a persoanelor. "După un început puternic în 2020, martie şi mai ales aprilie au fost mai dificile."

Criza începe să-şi arate colţii: Volumele îmbuteliatorului Coca-Cola din România au scăzut în T1 din cauza restricţiilor de circulaţie a persoanelor. "După un început puternic în 2020, martie şi mai ales aprilie au fost mai dificile."

Autor: Mădălina Panaete

08.05.2020, 09:26 219

Coca-Cola HBC România, cel mai mare îmbuteliator de băuturi răcoritoare de pe plan local, a înregistrat în primul trimestru vânzări în volum mai mici cu circa 1-3% (low single digits) faţă de perioada similară din 2018.

„În România, volumele au scăzut cu low single digits, evoluţia fiind influenţată de restricţiile de circulaţie a persoanelor care au intrat în vigoare în a treia săptămână din martie. În ciuda acestui fapt, volumele de băuturi carbogazoase au avut o creştere stabilă, inclusiv variantele fără zahăr. Volumele de băuturi necarbonatate au scăzut astfel că majorarea volumelor din segmentul din sucuri pe bază de fructe nu a fost suficientă pentru a contrabalansa declinul din segmentul de apă şi ceai gata preparat”, se arată în cel mai recent raport al companiei.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comedymall VOT IN PANDEMIE
AFACERI DE LA ZERO