Retail&Agrobusiness

Croco, brandul românesc produs la Bacău, bate Oreo pe piaţa de 1,6 miliarde de lei a biscuiţilor. Croco este o afacere românească pusă pe picioare de antreprenorul Damian Mereu

Croco, brandul românesc produs la Bacău, bate Oreo pe...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

09.12.2022, 17:00 644

♦ Oreo este un brand al multinaţionalei Mondelez ♦ Două branduri româneşti şi-au făcut loc în topul celor mai mari vânzări de biscuiţi dulci, o piaţă de 1,6 mld. lei.

Croco, brand românesc produs la Oneşti (judeţul Bacău) s-a clasat anul trecut pe primul loc în topul celor mai vândute mărci de biscuţi dulci, o piaţă care depăşeşte 1,6 mld. lei anual, conform datelor companiei de cercetare Euromonitor. Astfel, această categorie rămâne una în care bran­durile locale mai au un cuvânt de spus în contextul în care seg­mentul biscuiţilor şi al dulciurilor în general este inundat de branduri străine. Conform datelor de pe site-ul Croco, producătorul are o cotă de piaţă de 9% pe segmentul biscuiţilor cu cremă.

 Croco este o afacere românească pusă pe picioare de antreprenorul Damian Mereu. Al doilea loc în clasamentul celor mai vândute branduri de biscuiţi dulci este Oreo, al gigantului Mondelez, potrivit Euromonitor. Podiumul este completat de un alt brand românesc-Alfers, produs de compania Alka.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO