Retail&Agrobusiness

Cum a reuşit familia Nechita-Rotta din Cluj să transforme un business cu ambalaje în cea mai mare tipografie românească de etichete autoadezive şi folii imprimate pentru diferite industrii?

Autor: Alexandra Matei

17.06.2025, 18:00 3784

 Antreprenoarea Arnella Caetana Nechita-Rotta a observat o oportunitate în producţia pungilor de plastic, pornind la drum cu un utilaj modest, la mâna a doua, acum mai bine de 30 de ani  Astăzi, compania Rottaprint, fondată împreună cu soţul ei, este cea mai mare tipografie de etichete autoadezive şi ambalaje flexibile pentru produse din industria alimentară, produse de îngrijire personală şi detergenţi pentru uz casnic.

Producătorul de etichete autoadezive şi folii imprimate Sunimprof Rottaprint, controlat de antreprenorii Arnella Caetana Nechita-Rotta şi Cristinel Nechita-Rotta din Cluj, a ajuns anul trecut la o cifră de afaceri de 189 mil. lei, în creştere cu 7% faţă de anul anterior, rezultat care poziţionează compania în top trei cele mai mari nume din piaţa tipografiilor şi a editurilor.

Ideea businessului a venit după ce Arnella Caetana Nechita-Rotta a observat o oportunitate în producţia pungilor de plastic de 1 leu, pornind la drum cu un utilaj modest, la mâna a doua. Astăzi, compania este cea mai mare tipografie flexografică româ­nească producătoare de etichete autoadezive şi ambalaje flexibile de pe piaţa locală. În 2024, Rottaprint a avut un profit net de 10,6 mil. lei, plus 8% şi un număr mediu de 231 de angajaţi, care ar urma să crească anul acesta la 248, potrivit datelor transmise de companie.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro