Retail&Agrobusiness

Cum arată magazinul Zara din Băneasa Shopping City, redeschis după trei luni de renovări: o treime din casele de marcat sunt self checkout, iar cabinele de probă pot fi rezervate online. GALERIE FOTO

Autor: Cristina Roşca

25.08.2022, 13:06 653

Zara a redeschis magazinul din Băneasa Shopping City, integrând case self checkout şi cabine de probă inteligente. Există în total 17 case de marcat, dintre care cinci sunt self checkout, iar 12 sunt convenţionale. Doar în magazinul Zara din City Park Mall Constanţa mai există case de marcat fără casier, o soluţie folosită până acum de retailerii alimentari.

Totodată, compania are cabine de probă inteligente, astfel că retailerul va putea urmări ce produse sunt probate, câte din fiecare fel şi mai apoi, câte sunt achiziţionate. Clienţii apropie de un ecran articolele pe care le vor proba, iar apoi, la plecare, apropie ceea ce vor păstra pentru achiziţie. Astfel, retailerul poate analiza preferinţele clienţilor şi îşi poate adapta oferta şi stocurile.

Magazinul din Băneasa Shopping City are acum circa 60.000 de articole în ofertă, doar zonele de femei şi copii. Pentru bărbaţi va fi deschis în septembrie un magazin distinct, în apropierea acestuia.

Tot în septembrie, va fi disponibilă şi tehnologia Store Mode ce va permite clienţilor să se conecteze în aplicaţia Zara şi de acolo să îşi comande un produs care va fi gata în două ore pentru ridicare din magazin, să îşi rezerve o cabină de probă sau să identifice un anumit articol în spaţiul magazinului, dat fiind că vor beneficia de o hartă virtuală.

Magazinul Zara din Băneasa Shopping City, ce măsoara 1.700 mp din care aproape 1.200 mp suprafaţă de vânzare, a fost închis parţial în mai – etajul întâi, şi apoi în iunie – parterul, pentru renovare. Acum, el a fost redeschis sub un nou concept.

Astăzi, în România există 24 de magazine Zara. Grupul spaniol Inditex, care deţine brandul, mai are şi Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Zara Home, Oysho sau Massimo Dutti. În total, în România, sunt aproape 140 de unităţi offline, plus câte un magazin online pentru fiecare marcă.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO