Retail&Agrobusiness

Cum se vede creşterea puterii de cumpărare a românilor. Piaţa produselor de îngrijire a părului a crescut cu o treime în ultimii patru ani, la 140 milioane de euro

Cum se vede creşterea puterii de cumpărare a...

Autor: Cristina Roşca

28.11.2019, 18:35 366

♦ Un român cheltuie lunar 0,6 euro pe şampon, balsam şi alte tratamente pentru îngrijirea părului ♦ Suma este similară cu cea cheltuită de un consumator din Ungaria şi apropiată de cea din Cehia, însă reprezintă doar o treime din cât dă un neamţ pe astfel de produse ♦ Prin comparaţie, salariul mediu net în România, de circa 640 de euro lunar, este de 4-5 ori mai mic decât cel din Germania.

Românii au cheltuit anul trecut aproape 142 mil. euro pe pro­duse pentru îngrijirea părului, respectiv pe şampon, balsam şi tratamente de păr. Nu sunt incluse vânzările de vopsele de păr spre exemplu.

Suma a crescut constant în ultimii ani, avansul în perioada 2015-2019 fiind de circa o treime, arată calculele făcute de ZF pe baza datelor oferite de compania de cercetare de piaţă Euromonitor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO