Retail&Agrobusiness

Cum se vede creşterea puterii de cumpărare a românilor. Piaţa produselor de îngrijire a părului a crescut cu o treime în ultimii patru ani, la 140 milioane de euro

Cum se vede creşterea puterii de cumpărare a românilor. Piaţa produselor de îngrijire a părului a crescut cu o treime în ultimii patru ani, la 140 milioane de euro

Autor: Cristina Roşca

28.11.2019, 18:35 149

♦ Un român cheltuie lunar 0,6 euro pe şampon, balsam şi alte tratamente pentru îngrijirea părului ♦ Suma este similară cu cea cheltuită de un consumator din Ungaria şi apropiată de cea din Cehia, însă reprezintă doar o treime din cât dă un neamţ pe astfel de produse ♦ Prin comparaţie, salariul mediu net în România, de circa 640 de euro lunar, este de 4-5 ori mai mic decât cel din Germania.

Românii au cheltuit anul trecut aproape 142 mil. euro pe pro­duse pentru îngrijirea părului, respectiv pe şampon, balsam şi tratamente de păr. Nu sunt incluse vânzările de vopsele de păr spre exemplu.

Suma a crescut constant în ultimii ani, avansul în perioada 2015-2019 fiind de circa o treime, arată calculele făcute de ZF pe baza datelor oferite de compania de cercetare de piaţă Euromonitor.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO