Retail&Agrobusiness

Cum şi-au diversificat francezii de la Auchan businessul din România. De la hipermarketuri la reţea multiformat, magazine de haine, drogherii, restaurante şi livrare la domiciliu

Retailerul francez a intrat pe piaţa locală acum mai bine de un deceniu cu formatul de hipermarket.

Retailerul francez a intrat pe piaţa locală acum mai bine de un deceniu cu formatul de hipermarket.

Autor: Cristina Roşca

12.12.2018, 18:00 420

Gigantul francez este unul dintre cei mai mari jucători din comerţul local, cu afaceri de peste 1 mld. euro anual.

Retailerul francez Auchan a semnat un acord cu platforma Uber Eats şi urmează să intre pe serviciul de livrare la domiciliu cu o gamă de pro­duse de tip restaurant creată de doi chefi interni ai companiei. Aceasta este cea mai nouă mutare a gigantului din Hexagon pe piaţa locală după ce anul acesta a făcut primii paşi către comerţul online, a deschis propriul restaurant şi a lansat totodată o reţea de drogherii sub brandul LillaPois. În ultimii ani însă, compania a tot diversificat modelul de business cu magazinele de haine InExtenso, o florărie online şi cu alte formate de magazine alimentare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO