Retail&Agrobusiness

Dana Radoveneanu, Cushman & Wakefield Echinox: Începe să se dezvolte comerţul stradal, mai ales în Bucureşti, iar brandurile de lux sunt interesate de spaţii

Dana Radoveneanu, head of retail agency, Cushman & Wakefield Echinox: Am văzut că de la pandemie încoace s-a dezvoltat foarte mult zona stradală, mă refer la Bucureşti, la Calea Victoriei.

Dana Radoveneanu, head of retail agency, Cushman & Wakefield Echinox: Am văzut că de la pandemie încoace s-a dezvoltat foarte mult zona stradală, mă refer la Bucureşti, la Calea Victoriei.

Autor: Ramona Cornea, Cristina Roşca

13.06.2025, 18:30 136

 Piaţa locală s-a conturat ca o piaţă de consum, iar asta mai ales în ultimii 10-15 ani, când şi puterea de cumpărare a crescut, odată cu salariul mediu.

România continuă să atragă aten­ţia brandurilor noi de modă, de cos­metice sau de food, chiar şi în această perioadă în care consumul e prudent, iar contextul economic e incert. Aşadar, piaţa locală a fost şi continuă să fie una dintre cele mai atrăgătoare din regiunea Europei Centrale şi de Est pentru retailerii străini.

„Există interes de investiţii atât din partea brandurilor, cât şi din par­tea partenerilor lor (centrele comer­ciale, parcurile de retail – n.red.). Am văzut în ultima perioadă nume noi şi branduri aşteptate, precum Kiko şi Rituals. Vedem mărci noi şi pe partea de food (cum ar fi Wendy’s – n.red.)“, spune Dana Radoveneanu, head of retail agency, Cushman & Wakefield Echinox.

Cu toate acestea, adaugă execu­ti­vul, sunt şi nume care nu sunt încă pre­zente în România. Uniqlo, Flying Tiger, TK Maxx şi Van Graaf sunt câteva exemple.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro