Retail&Agrobusiness

Daniel Gross, director general Penny, reţeaua cu afaceri de 4 mld. lei: Am creionat cinci scenarii pentru 2020 şi după şapte luni din an ne încadrăm în cel mai optimist, cu o creştere în linie cu 2019

INTERVIU

Daniel Gross, director general Penny: Omul e principalul avantaj competitiv pe termen lung. Formatul de discount are puţini oameni per metru pătrat, iar dacă sunt puţini, e important să fie buni, adică specializaţi, iar asta vine odată cu experienţa

Daniel Gross, director general Penny: Omul e principalul avantaj competitiv pe termen lung. Formatul de discount are puţini oameni per metru pătrat, iar dacă sunt puţini, e important să fie buni, adică specializaţi, iar asta vine odată cu experienţa

Autor: Cristina Roşca

01.08.2020, 12:14 675

♦ Lanţul de magazine cu profil discount Penny are în România 262 de unităţi ♦ Compania se extinde an de an cu 20-25 de magazine ♦ Ţinta iniţială era de 400 de magazine până în 2025, dar acum retailerul şi-a refăcut planurile şi spune că e loc de 600 de magazine Penny până în 2029 ♦ Compania a obţinut anul trecut afaceri de aproape 4 mld. lei, plus 15%.

Daniel Gross, director general al lanţului de magazine de tip discount Penny, spune că de la debutul pandemiei com­pa­nia a organizat o celulă de criză şi a creionat cinci sce­na­rii. Cel mai optimist sce­na­riu vorbea de o creştere în ritmul anilor anteriori, de circa 15%, iar cel mai pesimist de o scădere a cifrei de afaceri.

„Este greu să faci estimări acum. Cine ştie sigur ce va urma va putea câştiga mulţi bani. Noi am lucrat cu cinci scenarii pe care le-am construit încă din a doua săptămână din martie. Cel mai optimist prespunea să rămânem pe trendul de anul trecut. Apoi, de la acesta am tot ajustat în jos. Cel mai pesimist implica scădere, dar e puţin probabil să se întâmple. Deja au trecut şapte luni din an şi până acum ne apropiem de cel optimist, cu o dezvoltare în linie cu ultimii ani.“

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro