♦ Lanţul de magazine cu profil discount Penny are în România 262 de unităţi ♦ Compania se extinde an de an cu 20-25 de magazine ♦ Ţinta iniţială era de 400 de magazine până în 2025, dar acum retailerul şi-a refăcut planurile şi spune că e loc de 600 de magazine Penny până în 2029 ♦ Compania a obţinut anul trecut afaceri de aproape 4 mld. lei, plus 15%.
Daniel Gross, director general al lanţului de magazine de tip discount Penny, spune că de la debutul pandemiei compania a organizat o celulă de criză şi a creionat cinci scenarii. Cel mai optimist scenariu vorbea de o creştere în ritmul anilor anteriori, de circa 15%, iar cel mai pesimist de o scădere a cifrei de afaceri.
„Este greu să faci estimări acum. Cine ştie sigur ce va urma va putea câştiga mulţi bani. Noi am lucrat cu cinci scenarii pe care le-am construit încă din a doua săptămână din martie. Cel mai optimist prespunea să rămânem pe trendul de anul trecut. Apoi, de la acesta am tot ajustat în jos. Cel mai pesimist implica scădere, dar e puţin probabil să se întâmple. Deja au trecut şapte luni din an şi până acum ne apropiem de cel optimist, cu o dezvoltare în linie cu ultimii ani.“