Grupul de restaurante City Grill numără astăzi 24 de localuri amplasate în Bucureşti, acestea fiind deschise sub mai multe branduri. Unele sunt restaurante deţinute de companie, altele sunt în administrare, cum e cazul Caru’ cu Bere, spre exemplu.
“De-a lungul celor 20 de ani de istorie am deschis 45 de restaurante şi am închis 21, ceea ce înseamnă o rată de succes de 54%”, afirmă Daniel Mischie, CEO-ul grupului care are zilnic 16.000 de clienţi.
Unele localuri primesc majoritar turişti străini. E cazul celor din centrul istoric, unde ponderea vizitatorilor de peste graniţă ajunge şi la 70%. În cazul celor din malluri, pe de altă parte, domină românii.
Dincolo de restaurantele cu acelaşi nume - City Grill - şi cele sub brandul Trattoria Buongiorno, grupul are în portofoliu mai multe mărci istorice, precum Pescăruş, Hanu’ lui Manuc sau Caru’ cu Bere.
“În următorii 20 de ani ne dorim să fim prezenţi la nivel naţional şi asta atât cu brandurile actuale, cât şi cu altele noi”, adaugă Daniel Mischie.
Grupul a apărut pe piaţă acum 20 de ani când a fost deschis restaurantul City Grill din zona Primăverii, funcţional şi astăzi. Între timp, dincolo de zona de restaurante, compania a deschis un nou segment de business - hotelăria.
Per total, City Grill şi-a bugetat afaceri de 62 de milioane de euro pentru acest an, plus 10% versus 2023.