Retail&Agrobusiness

De ce preferăm un brand de apă în detrimentul altuia? Preşedintele grupului Romaqua: „Involuntar căutăm apa cu care am crescut în primii 10 ani”

De ce preferăm un brand de apă în detrimentul altuia?...

Autor: Roana Rotaru

06.07.2017, 18:57 599
Radu Lăzăroiu, directorul general al Romaqua Group, afirmă că oamenii iau decizia de a cumpară un brand de apă în detrimentul altuia în funcţie de cât de asemănătore este apa respectivă cu apă pe care au cunsumat-o în primii zece ani de viaţă. „Fiecare îşi va caută întotdeauna involuntar apa cu care a crescut în primii 10 ani. De la naştere şi până în primii 10 ani până se formează organismul, şi o să cautaţi involuntar apa aceea care se apropie cât mai mult de matricea pe care o avea apa consumată în copilărie. Gândiţi-vă că suntem 70% apă, iar creierul e 80% apă”, a spus directorul general al Romaqua Group, la conferinţa organizată cu ocazia celebrării a zece ani de la înfiinţarea brandului Aquatique.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO