INTERVIU

De’Longhi şi-a deschis subsidiară comercială şi vrea să acopere toate canalele de vânzări electro-IT

Secțiune susținută de Medlife Logo

17 mai 2018 Autor: Cristina Rosca

Peter Ferluga, directorul comercial al De’Longhi România: „Prioritatea este să creştem, şi da, focusul va fi la început segmentul espressoarelor. Avem planuri însă pe termen lung. Mai mult, aveam intenţia de a intra în România de mult, dar am amânat din cauza unor schimbări interne. Potenţialul este uriaş, şi trebuie să recunosc că cifrele economice ne-au încurajat.“

Peter Ferluga, directorul comercial al De’Longhi România: „Vrem să fim peste tot. Discutăm cu mai mulţi parteneri, cu unii deja am semnat, cu alţii încă negociem“.

Grupul italian De’Longhi, o afacere de familie cu o istorie de peste un secol, a intrat pe piaţa locală iniţial prin preluarea facilităţilor de producţie ale Nokia de la Cluj, unde a început să realizeze espressoare de cafea în 2013.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 17.05.2018

*MedLife susține informarea și educarea ca sursă principală de dezvoltare a unui business sănătos. De aceea, recomandăm informarea continuă cu ajutorul articolelor din secțiunea Companii!

 
Cuvinte cheie:
deschidere
, vanzari
, canale
, it
, romania
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide