Retail&Agrobusiness

Decathlon merge spre 30 de magazine în România, dar piaţa locală e „invizibilă“ pe harta grupului francez, cu sub 2% din unităţile totale. În Cehia, o ţară cu o populaţie de două ori mai mică, Decathlon a intrat mai târziu dar s-a extins rapid la 20 de unităţi

Decathlon merge spre 30 de magazine în România, dar piaţa locală e „invizibilă“ pe harta grupului francez, cu sub 2% din unităţile totale. În Cehia, o ţară cu o populaţie de două ori mai mică, Decathlon a intrat mai târziu dar s-a extins rapid la 20 de unităţi

Autor: Cristina Roşca

17.05.2019, 18:20 469

Retailerul de echipamente sportive Decathlon a intrat pe piaţa locală în 2009, primul an de criză financiară, şi s-a extins an de an până la 23 de unităţi la finalul anului trecut. Francezii, care au ajuns lider incontestabil al pieţei de echipamente sportive, continuă expansiunea, pentru 2019 fiind planificate cinci unităţi noi, dintre care una deja inaugurată la Bistriţa în Bistriţa Retail Park. A fost de asemenea anunţat un magazin în Deva, dar acesta nu şi-a deschis încă porţile.

Astfel, cu deschiderile anunţate compania ar urma să se apropie de 30 de unităţi în România, o piaţă de 19-20 de milioane de consumatori. Prin comparaţie, în Cehia, o ţară cu o populaţie de două ori mai mică, Decathlon a intrat mai târziu dar s-a extins rapid la 20 de unităţi. Aici însă puterea de cumpărare a consumatorilor este mai mare, salariul mediu net fiind dublu faţă de cei 600 de euro pe care îi câştigă în medie un român lună de lună.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO