Retail&Agrobusiness

Dedeman este al patrulea cel mai mare jucător din bricolaj în Europa Centrală şi de Est, o piaţă de 26 mld. euro anual

Dedeman este al patrulea cel mai mare jucător din bricolaj în Europa Centrală şi de Est, o piaţă de 26 mld. euro anual

Autor: Bogdan Alecu

20.02.2016, 00:00 8078
Reţeaua de magazine de bricolaj Dede­man Bacău, construită de fraţii Adrian şi Dragoş Pavăl, este al patrulea cel mai mare jucător de pe piaţa regională de bricolaj, cu o cotă de piaţă de 1,9%, potrivit unui studiu realizat de polonezii de la PMR. Deşi Dedeman nu are o prezenţă regională, cum au multinaţionalele de pe podium (Leroy Merlin, Kingfisher şi OBI), a reuşit să-şi domine competiţia din România, iar pe piaţa locală OBI, numărul trei în Europa Centrală şi de Est, nu a rezistat decât câţiva ani după care a închis magazinele.
 
Retailerul din Bacău ar putea începe să facă primii paşi regionali şi are  planuri de extindere în Republica Moldova.
 
Dedeman are 42 de magazine pe piaţa locală şi planuri de a ajunge la 50 în următorul an. Mai mult, compania a înre­gistrat anul trecut o creştere a busi­nessului de 30% în primul semestru la 1,8 miliarde de lei, după ce în 2014 a atins afaceri de 3,4 miliarde de lei.
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - vineri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.8909
Diferență: -0,3687
Ieri: 4.9090
Azi: 4.7450
Diferență: -0,0926
Ieri: 4.7494
Azi: 5.7696
Diferență: -0,5858
Ieri: 5.8036
Azi: 5.0380
Diferență: -0,1783
Ieri: 5.0470