Retail&Agrobusiness

Dero, singurul brand românesc de pe segmentul de detergent, are un sfert din piaţă

Faţă de minimul din 2010, vânzările locale de detergent au avansat cu circa o treime.

Faţă de minimul din 2010, vânzările locale de detergent au avansat cu circa o treime.

Autor: Cristina Roşca

05.03.2018, 00:05 1265

Vânzările totale de detergent din România se află pe un trend uşor ascendent încă din 2011, ajungând la circa 285 mil. euro în 2017.

Brandul de detergent Dero, aflat în portofoliul gigantului anglo-olandez Unilever, are o cotă de piaţă de 26,8%, arată datele oferite de compania de cercetare de piaţă Euromonitor. Românii cheltuie 285 mil. ero pe detergent, ceea ce înseamnă că vânzările Dero sunt de circa 76 mil. euro, potrivit calculelor ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO