Retail&Agrobusiness

Desantul polonezilor: CEO-ul grupului Zabka după ce a ajuns la 100 de magazine Froo în România: Ne uităm şi la magazinele pe care grupul Ahold Delhaize (cele 87 – n.red.) le vinde ca urmare a preluării Profi, dar facem şi achiziţii mai mici. Am preluat deja magazine individuale sau reţele de două-trei unităţi

Magazinele Froo, brandul pe care Zabka îl foloseşte în România, au, în medie, 50-70 mp. Ele vând în special produse de consum imediat.

Magazinele Froo, brandul pe care Zabka îl foloseşte în România, au, în medie, 50-70 mp. Ele vând în special produse de consum imediat.

Autor: Cristina Roşca

13.06.2025, 08:30 247

 „Apăsăm pedala de acceleraţie, vrem să fim prezenţi la scară mare în România, e locul ideal pentru dezvolare“.

Grupul Zabka, unul dintre cei mai mari retaileri din Polonia, ce are în spate fondul de investiţii CVC, a ajuns la 100 de magazine în România şi accelerează ex­pan­siunea pe o piaţă pe care o consideră „locul ideal pen­tru dezvoltare“. De altfel, România e prima piaţă străină pentru Zabka, reţea prezentă local cu brandul Froo.

„Acum, putem spune cu încredere că formatul nostru e bine primit în România. Deschidem, în medie, un magazin la trei zile. Poate părea un ritm de extindere mai lent decât în Polonia, dar chiar şi aşa suntem unul dintre retailerii cu cea mai agresivă expan­siune de pe piaţă“, spune Tomasz Suchanski, CEO al Grupului Zabka, în presa poloneză.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro