Retail&Agrobusiness

Designerii români se bazează pe pieţele internaţionale. Vânzările au scăzut cu 50% pe piaţa românească, dar încercăm să compensăm cu vânzări către pieţele externe

Designerii români se bazează pe pieţele...

Autor: Alexandra Cepăreanu

19.10.2020, 17:45 163

♦ Designerii români aveau planuri de extindere la nivel internaţional încă dinainte de debutul pandemiei, însă, cei care deja aveau un braţ întins peste graniţele României spun că internaţionalizarea i-a ajutat să se susţină în ultimele luni.

În contextul incert generat de pandemia de COVID-19, care a adus scăderi ale vânzărilor pentru industria de modă locală, o piaţă evaluată la circa 3 miliarde de euro, designerii români sunt nevoiţi să găsească soluţii de a rezista pe piaţă, iar pentru o parte dintre businessurile active în industria de fashion, pieţele externe reprezintă firul de care se agaţă speranţa antrepenorilor că brandurile create de ei vor merge înainte.

„În ianuarie-februarie am semnat contracte cu câteva magazine şi platforme online din Marea Britanie şi SUA. Este adevărat că această extindere în plan internaţional a fost exact ceea ce ne-a salvat şi ne-a ajutat să ne menţinem pe linia de plutire, ajungând să avem comenzi din toate colţurile lumii şi un nivel relativ constant de încasări“, a spus pentru ZF Mihaela Dulgheru, designer vestimentar şi fondator al brandului de articole vestimentare Dalb, cu afaceri de 70.000 de euro în 2019.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO