Retail&Agrobusiness

Directorul de achiziţii al Tchibo: Românii au rămas sensibili la preţ deşi există optimism la nivel macro

Andreas Christman, directorul de achiziţii al producătorului german de cafea Tchibo: Cu siguranţă vrem să creştem în România şi în regiune. Membrii boardului văd un mare potenţial în România.

Andreas Christman, directorul de achiziţii al producătorului german de cafea Tchibo: Cu siguranţă vrem să creştem în România şi în regiune. Membrii boardului văd un mare potenţial în România.

Autor: Mădălina Panaete

03.03.2016, 20:45 407

În Germania principala metodă de preparare a cafelei este filtrul, având 73% din total. Pe de altă parte, în România principala metodă este ibricul, cu 60% din total.

Andreas Christman, directorul de achiziţii al producătorului german de cafea Tchibo cu afaceri de peste 3,5 mld. euro şi mai mult de 12.000 de angajaţi, spune că jucătorul vrea să crească în regiune, dar şi în România, ţară unde este unul dintre cei mai mari jucători din sectorul cafelei şi unde deţine un magazin cu cafea şi produse non-food.

„Cu siguranţă vrem să creştem în România şi în regiune. Membrii boardului văd un mare potenţial în România“, a spus executivul, care astăzi va fi prezent la o conferinţă de lansare a unui nou produs pe piaţa din România numit Tchibo For Black 'N White. Compania mai comercializează pe piaţa din România şi alte produse precum Tchibo Exclusive, Tchibo Privat Kaffee, Tchibo Espresso, Tchibo Family, Davidoff Café, Eduscho şi sistemul Tchibo Cafissimo.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO