Retail&Agrobusiness

Discounterul german de modă Kik şi-a bugetat peste 30 de deschideri în 2021, un ritm de două ori mai alert ca în pandemie

Raluca Hartmann, director general al KIK România: Vom continua în 2021 cu deschideri de noi magazine în toate regiunile ţării.

Raluca Hartmann, director general al KIK România: Vom continua în 2021 cu deschideri de noi magazine în toate regiunile ţării.

Autor: Cristina Roşca

08.12.2020, 18:30 3572

♦ Nemţii s-au extins chiar şi în acest an, în pofida pandemiei de COVID-19, inaugurând 17 magazine noi.

Discounterul german Kik a ajuns la 54 de magazine în România după ce în 2020, în plină pandemie, compania activă în domeniul modei a inaugurat 17 unităţi cu care a acoperit mai multe oraşe din ţară.

„Într-un an provocator, cu un context dificil şi lip­sit de pre­dictabilitate am reuşit să păstrăm un ritm susţinut al expansiunii în România. Astfel, am deschis 17 magazine Kik în acest an, atât pe pieţe în care eram deja prezenţi, cât şi în noi teritorii din ţară, centre urbane puternice, în care vrem să ne con­so­lidăm treptat poziţia de lider de proxi­mi­tate“, a spus Raluca Hartmann, director general al KIK România.

Grupul Kik este unul dintre cei mai impor­tanţi retaileri de modă din Germania şi din Europa şi a intrat pe piaţa locală în toamna lui 2018. Încă de la început nemţii s-au extins accelerat, anunţând că vor să acopere România cu până la 250 de unităţi de modă cu preţuri mici.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO