♦ Nemţii s-au extins chiar şi în acest an, în pofida pandemiei de COVID-19, inaugurând 17 magazine noi.
Discounterul german Kik a ajuns la 54 de magazine în România după ce în 2020, în plină pandemie, compania activă în domeniul modei a inaugurat 17 unităţi cu care a acoperit mai multe oraşe din ţară.
„Într-un an provocator, cu un context dificil şi lipsit de predictabilitate am reuşit să păstrăm un ritm susţinut al expansiunii în România. Astfel, am deschis 17 magazine Kik în acest an, atât pe pieţe în care eram deja prezenţi, cât şi în noi teritorii din ţară, centre urbane puternice, în care vrem să ne consolidăm treptat poziţia de lider de proximitate“, a spus Raluca Hartmann, director general al KIK România.
Grupul Kik este unul dintre cei mai importanţi retaileri de modă din Germania şi din Europa şi a intrat pe piaţa locală în toamna lui 2018. Încă de la început nemţii s-au extins accelerat, anunţând că vor să acopere România cu până la 250 de unităţi de modă cu preţuri mici.