Retail&Agrobusiness

Discounterul german Lidl este singurul retailer prezent în top cinci pe toate pieţele din regiune

Investiţia într-un magazin Lidl este de regulă de 2 milioane de euro, sumă ce include şi terenul

Investiţia într-un magazin Lidl este de regulă de 2 milioane de euro, sumă ce include şi terenul

Autor: Cristina Roşca

25.06.2018, 00:08 896

♦ Compania se află pe una dintre primele cinci poziţii din retail pe pieţele regionale din Polonia, România, Cehia, Bulgaria şi Ungaria ♦ Situaţia este neschimbată în Germania şi Austria, două dintre cele mai puternice economii europene ♦ Cota de piaţă variază de la ţară la ţară, între 4 şi 9%.

Discounterul german Lidl este al treilea cel mai puternic jucător din comerţul alimen­tar din România, după Kaufland şi Carrefour. Com­pania a obţinut anul trecut pe piaţa locală afaceri de 6,5 mld. lei, în urcare cu aproape 17% comparativ cu anul anterior, aceasta fiind una dintre cele mai alerte rate de creştere din România.

Avansul a fost susţinut atât de expansiune, cât şi de creşterea puterii de cum­părare a românilor şi implicit a con­sumului.

Compania avea la final de 2017 circa 220 de magazine, cu 15 mai multe decât în urmă cu un an, acesta fiind de altfel ritmul de expansiune al companiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO