Retail&Agrobusiness

Distribuitorul de suplimente alimentare Secom a ajuns la 20 mil. euro şi vrea să deschidă încă patru magazine

Lucia Costea, managing partner al Secom: Am continuat dezvoltarea companiei prin lărgirea echipei cu 40%, extinderea portofoliului şi prin deschiderea a trei noi magazine.

Lucia Costea, managing partner al Secom: Am continuat dezvoltarea companiei prin lărgirea echipei cu 40%, extinderea portofoliului şi prin deschiderea a trei noi magazine.

Autor: Georgiana Mihalache

13.02.2018, 00:05 448

Businessul Secom, înfiinţat în urmă cu 27 de ani, specializat în importul şi distribuţia de suplimente alimentare, a ajuns la afaceri de 20 de milioane de euro anul trecut, în creştere cu 22% faţă de 2016, şi a extins numărul de magazine proprii cu încă trei, ajungând la 12 unităţi. Anul acesta, familia Costea, care controlează afacerea, vrea să mai deschidă încă patru magazine şi să extindă portofoliul de produse.

„Dezvoltarea Secom vine pe fondul creşterii preferinţei consumatorilor români pentru remediile naturale, dar şi al investiţiilor de 2,2 milioane de euro realizate de companie anul trecut. Am continuat dezvoltarea companiei prin lărgirea echipei cu 40%, extinderea portofoliului cu produse inovatoare din categoria de suplimente alimentare şi din segmentul de cosmetice naturale şi prin deschiderea a trei noi magazine“, a spus Lucia Costea, managing partner al Secom.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO