Retail&Agrobusiness

Divizia de aparate profesionale a Nestlé a ajuns la 13.000 de unităţi: „2015 a fost cel mai bun an de la intrarea pe piaţă“

Ovidiu Tunaru, country business manager în cadrul Nestlé Professional România

Ovidiu Tunaru, country business manager în cadrul Nestlé Professional România

Autor: Mădălina Panaete

30.05.2016, 00:08 669

Ovidiu Tunaru, country business manager în cadrul Nestlé Professional România, divizia locală de out of home a gigantului elveţian Nestlé, spune că 2015 a fost cel mai bun din cei 14 ani de prezenţă locală.

„Lucrăm în prezent cu 16 parteneri care au circa 300 de angajaţi. Avem în piaţă 13.000 de apa­rate de cafea sub bran­dul Nescafé.

Businessul Nestlé Pro­fesional a crescut cu între 3% şi 5% în fiecare an, am avut o creştere sănătoasă. Însă cel mai bun an pentru companie a fost 2015, când am atins performanţe în toate zonele şi de volum şi de valoare“, a declarat managerul într-un interviu acordat ZF.

De profesie inginer, Ovidiu Tunaru a absolvit în 2001 Facultatea de Ener­ge­ti­că din cadrul Universităţii Poli­tehnica (Bucureşti). Şi-a început cariera în vân­zări în cadrul Pagini Aurii unde a lucrat doi ani, iar ulterior, în 2004, a intrat în echipa Nestlé România. În ca­drul pro­du­cătorului de dulciuri şi cafea a ocupat mai multe funcţii, cum ar fi area coor­di­na­tor, re­gional sales manager, dar a ac­ti­vat şi în vânzări. În 2011, el a preluat func­ţia de country business manager în ca­drul di­viziei Nestlé Professional, în care lu­crea­ză circa 35 de oameni, la care se adau­gă şi funcţiile suport (HR, logistică etc.)

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro