Ovidiu Tunaru, country business manager în cadrul Nestlé Professional România, divizia locală de out of home a gigantului elveţian Nestlé, spune că 2015 a fost cel mai bun din cei 14 ani de prezenţă locală.
„Lucrăm în prezent cu 16 parteneri care au circa 300 de angajaţi. Avem în piaţă 13.000 de aparate de cafea sub brandul Nescafé.
Businessul Nestlé Profesional a crescut cu între 3% şi 5% în fiecare an, am avut o creştere sănătoasă. Însă cel mai bun an pentru companie a fost 2015, când am atins performanţe în toate zonele şi de volum şi de valoare“, a declarat managerul într-un interviu acordat ZF.
De profesie inginer, Ovidiu Tunaru a absolvit în 2001 Facultatea de Energetică din cadrul Universităţii Politehnica (Bucureşti). Şi-a început cariera în vânzări în cadrul Pagini Aurii unde a lucrat doi ani, iar ulterior, în 2004, a intrat în echipa Nestlé România. În cadrul producătorului de dulciuri şi cafea a ocupat mai multe funcţii, cum ar fi area coordinator, regional sales manager, dar a activat şi în vânzări. În 2011, el a preluat funcţia de country business manager în cadrul diviziei Nestlé Professional, în care lucrează circa 35 de oameni, la care se adaugă şi funcţiile suport (HR, logistică etc.)