Retail&Agrobusiness

dm drogerie markt şi-a majorat vânzările cu 18%. „Observăm o preferinţă pentru magazinele de specialitate”

Ivana Martináková, dm drogerie markt România

Ivana Martináková, dm drogerie markt România

Autor: Cristina Roşca

14.05.2018, 00:06 644

♦ Retailerul dm drogerie markt vrea să ajungă în 2018 la 100 de magazine, extinderea fiind planificată în special pentru a doua jumătate a anului.

„Dorim să depăşim pragul de 100 de ma­gazine în acest an calendaristic. De ase­menea, investim în imaginea maga­zinului, în extinderea spaţiului de vân­zare şi în dotarea anga­ja­ţilor din filiale cu tele­foane inteligente pentru optimizarea timpului de lucru şi accesarea rapidă a informaţiilor care să-i ajute în procesul de consiliere”, spune Ivana Martináková, executivul care conduce operaţiunile dm drogerie markt în România alături de Cristian Crişan.

Cei doi au devenit adminis­tratori ai companiei la începutul anului trecut după plecarea lui Milan Radin, care a condus businessul timp de un deceniu, mai exact încă de la intrarea nemţilor pe piaţa din România.

Grupul german dm drogerie markt a intrat pe piaţa locală în 2007, mult după ce pătrunsese pe pieţele vecine mai dezvoltate precum Cehia sau Ungaria, unde primele magazine au fost inaugurate la scurt timp după căderea comunismului, în 1993. Pe piaţa locală dm drogerie markt s-a extins constant cu 7-10 unităţi noi pe an, ajungând la 92 de unităţi în prezent.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro