Retail&Agrobusiness

Doi antreprenori cehi pariază pe un retailer de modă hibrid între online şi offline şi vor 50 mil. € în trei ani

Robert Berza

Robert Berza

Autor: Cristina Rosca

16.11.2015, 00:00 433
Antreprenorii cehi Ladislav Trpak şi Olda Bajer au lansat în 2012 retailerul multibrand de modă ZOOT care a ajuns deja la vânzări cumulate de 18 milioane de euro în acest an pe pieţele din Cehia şi Slovacia. Compania a intrat recent pe piaţa din România, a treia pentru retailerul care estimează local vânzări de 5-10 milioane de euro anul viitor, cu un target de 40-50 mil. euro peste trei ani.
 
„Am avut mai multe motive pentru care am ales să intrăm pe piaţa din România înaintea altora. În primul rând am avut raţiuni personale, eu mă simt legat de ţara asta, la nunta mea au avut o formaţie locală care mi-a cântat „Ciocârlia“. Apoi, este o doua ţară din regiune după populaţie, şi nu în ultimul rând populaţia este una dintre cele mai pasionate de modă“, spune Olda Bajer, un antreprenor cu experienţă anterioară în online. El şi Ladislav Trpak au fondat bu­sinessul ZOOT, iar în acest an a intrat în acţionariat şi fondul de investiţii 3TS. Fon­datorii au rămas însă acţionari ma­joritari. „Am fost şi în Polonia să ana­lizăm piaţa, şi am venit şi în România. Am ales piaţa locală pentru ex­pansiune mo­mentan. Vrem să con­tinuăm să ne extindem şi în alte state, însă treptat şi atent.“
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO