• Leu / EUR4.9005
  • Leu / GBP5.4945
  • Leu / USD4.4823
Retail&Agrobusiness

Doi antreprenori cehi pariază pe un retailer de modă hibrid între online şi offline şi vor 50 mil. € în trei ani

Doi antreprenori cehi pariază pe un retailer de modă hibrid între online şi offline şi vor 50 mil. € în trei ani

Robert Berza

Autor: Cristina Rosca

16.11.2015, 00:00 430
Antreprenorii cehi Ladislav Trpak şi Olda Bajer au lansat în 2012 retailerul multibrand de modă ZOOT care a ajuns deja la vânzări cumulate de 18 milioane de euro în acest an pe pieţele din Cehia şi Slovacia. Compania a intrat recent pe piaţa din România, a treia pentru retailerul care estimează local vânzări de 5-10 milioane de euro anul viitor, cu un target de 40-50 mil. euro peste trei ani.
 
„Am avut mai multe motive pentru care am ales să intrăm pe piaţa din România înaintea altora. În primul rând am avut raţiuni personale, eu mă simt legat de ţara asta, la nunta mea au avut o formaţie locală care mi-a cântat „Ciocârlia“. Apoi, este o doua ţară din regiune după populaţie, şi nu în ultimul rând populaţia este una dintre cele mai pasionate de modă“, spune Olda Bajer, un antreprenor cu experienţă anterioară în online. El şi Ladislav Trpak au fondat bu­sinessul ZOOT, iar în acest an a intrat în acţionariat şi fondul de investiţii 3TS. Fon­datorii au rămas însă acţionari ma­joritari. „Am fost şi în Polonia să ana­lizăm piaţa, şi am venit şi în România. Am ales piaţa locală pentru ex­pansiune mo­mentan. Vrem să con­tinuăm să ne extindem şi în alte state, însă treptat şi atent.“
 
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Power Summit 2023
AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - vineri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.9005
Diferență: -0,0388
Ieri: 4.9024
Azi: 4.4823
Diferență: 0,4279
Ieri: 4.4632
Azi: 5.4945
Diferență: -0,0382
Ieri: 5.4966
Azi: 4.9076
Diferență: 0,102
Ieri: 4.9026