• Leu / EUR4.7340
  • Leu / GBP5.3251
  • Leu / USD4.2803
Retail&Agrobusiness

Dragoş Sîrbu, Flanco: Mărcile private aduc acum 3-4% din business. Ponderea lor e în scădere, cifra de afaceri creşte mai repede

Dragoş Sîrbu, Flanco: Mărcile private aduc acum 3-4% din business. Ponderea lor e în scădere, cifra de afaceri creşte mai repede

Dragos Sîrbu conduce businessul Flanco de cinci ani şi jumătate

Autor: Cristina Rosca

miercuri, 15:32 51

Compania are marca privată Vision, lansată pe piaţă în 2015, sub care realizează televizoare, hote şi alte electrocasnice mici. În cel mai bun moment, acest brand contribuia cu 7% la business, conform datelor ZF.

Retailerul de electro-IT Flanco, al doilea cel mai mare jucător din piaţă după cifra de afaceri, vinde produse sub marca privată Vision în valoare de 30-40 mil.lei, conform calculelor ZF făcute pe baza datelor oferite de companie şi a celor publice.

„Mărcile private au o cotă de piaţă în scădere. Acum ele contribuie cu 3-4% la bu­siness, iar ponderea lor scade dat fiind că cifra de afaceri creşte mai repede“, spune Dragoş Sîrbu, executivul român care con­duce businessul Flanco de cinci ani şi jumătate. El lucrează însă pentru companie din 2012, fiind anterior director de vânzări şi achiziţii.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Principalele valute BNR - vineri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.7340
Diferență: -0,0296
Ieri: 4.7354
Azi: 4.2803
Diferență: 0,3493
Ieri: 4.2654
Azi: 5.3251
Diferență: 0,241
Ieri: 5.3123
Azi: 4.3235
Diferență: 0,0532
Ieri: 4.3212