Drim Daniel Distribuţie FMCG, o companie de distribuţie, a obţinut anul trecut afaceri de peste 400 mil. lei, în creştere cu circa 5% faţă de anul anterior. Compania activează în circa 17 judeţe din sudul ţării şi are în plan extinderea la nivel naţional.
„Suntem o companie fondată în Piteşti în 1994, dar ne-am extins şi în alte zone ale ţării, acum acoperim la nivel naţional canalul de petrol stations care este un business în care noi vrem să investim destul de mult, avem distribuţie şi în judeţe precum Arad, Timişoara, Mureş, Braşov, Covasna şi Harghita, ne extindem destul de mult“, spune Radu Trandafir, administrator al Drim Daniel Distribuţie FMCG SRL, în cadrul emisiunii de business ZF Live.
Compania se ocupă cu distribuţia de bunuri de larg consum în special în zona de retail tradiţional, lucrând foarte puţin cu marii jucători din industria de retail. Compania distribuie în peste 10.000 de magazine din retailul tradiţional.
Compania deţine şi câteva branduri proprii de produse precum conserve, produse pentru igiena casei, dar şi dulciuri.
„Ne gândim să extindem gama de produse brand propriu, sperăm să avem un portofoliu mai larg de produse şi să reuşim să ne extindem la nivel naţional, produsele sunt prezent doar în cele 17 judeţe“, precizează Radu Trandafir.