Retail&Agrobusiness

După Afaceri. Ceainăriile întâmpină sezonul rece cu mai puţini clienţi: Ne aşteptăm ca un număr mare de clienţi să consume ceaiul acasă, comandându-l online

După Afaceri. Ceainăriile întâmpină sezonul rece cu...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

19.11.2020, 18:20 120

♦ Clienţii români consumă mai mult ceai de origine şi, per total, numărul consumatorilor de ceai în general este în creştere.

Aromele de măr, scorţişoară, migdale, ghimbir, cardamom şi portocale sunt cele mai populare în rândul ceaiurilor din acest sezon toamnă-iarnă, spune Corina Jaloba, managerul Bernschutz & Co, un business local specializat în ceai deţinut de Corina Bernschutz-Marinca şi fondat în 2008. Situat nu departe de Universitate, lângă Palatul Şuţu din Bucureşti, Bernschutz & Co reuneşte o varietate mare de ceaiuri, dulciuri premium şi muzică jazz, scrie revista lunară de lifestyle de lux

După Afaceri Premium. „Din păcate, ne aşteptăm ca sezonul acesta să fie diferit faţă de cele trecute din cauza contextului cu care ne confruntăm cu toţii. Ne aşteptăm ca un număr mare de clienţi să consume ceaiul acasă, comandându-l online, în loc să îl savureze în ceainăria noastră.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO