Retail&Agrobusiness

Efectul creşterii puterii de cumpărare. Kaufland merge într-un oraş de 20.000 de locuitori

Efectul creşterii puterii de cumpărare. Kaufland merge...

Autor: Cristina Roşca

13.12.2016, 00:05 1659

Retailerul german Kaufland, liderul comerţului local cu afaceri de peste 2 mld. euro anul trecut, a deschis astăzi cel de-al 112-lea magazin al reţelei în oraşul Codlea din judeţul Braşov.

De la începutul acestui an compania a deschis cinci magazine cu cel din Codlea, un oraş de doar 20.000 de locuitori. Acesta este unul dintre cele mai mici oraşe în care compania a deschis magazine până acum, alături de Gherla.

Noul hipermarket de pe Strada Vulcanului, numărul 2 are o suprafaţă de vânzare de 2.400 metri pătraţi şi 90 de angajaţi. În medie, magazinele Kaufland au 3.600 mp. Cel mai mic magazin, cel din Gherla, măsoară 2.000 mp, iar cele mai mari, cele din Bucureşti, au 5.500 mp. Kaufland este activ pe segmentul de hipermarketuri, însă cu politică de discount. Încă de la început nemţii s-au poziţionat pe acest segment, cu magazine mai mici decât ale concurenţei. Un hipermarket Cora, Carrefour sau Auchan ajunge şi la 11.000-13.000 mp.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO