Retail&Agrobusiness

Emitentul de tichete valorice Edenred lansează un program prin care sprijină restaurantele să îşi reia mai uşor activitatea după ce sectorul a fost blocat de criza generată de pandemia de COVID-19. Dana Sîntejudean, Managing Director: Segmentul HoReCa a trecut prin cel mai dificil test din ultimii ani

Dana Sîntejudean, Managing Director Edenred România

Dana Sîntejudean, Managing Director Edenred România

Autor: Cristina Bellu

04.06.2020, 11:09 293

Edenred România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa emitenţilor de tichete valorice, lansează un program care să sprijine restaurantele, cantinele, firmele de catering şi cafenelele să îşi reia mai uşor activitatea, după o perioadă în care tot sectorul HoReCa a fost blocat, în contextul pandemiei de COVID-19.

Concret, compania oferă contravaloarea a 20.000 de mese gratuite pentru posesorii cardurilor de masă, în reţeaua de comercianţi parteneri din program.

„Segmentul HoReCa a trecut prin cel mai dificil test din ultimii ani (...) Restaurantele şi cafenelele sunt importante pentru societate nu numai din perspectiva unui loc în care mergem să mâncăm sănătos, ci reprezintă şi un loc drag unde ne construim amintiri, unde mergem să ne întâlnim cu prietenii, familia sau cu partenerii de afaceri.  Revenirea la normalitate va fi, cu siguranţă, o provocare pentru acestea şi  tocmai de aceea, vom oferi contravaloarea a 20.000 de mese în oraş pentru a încuraja fiecare utilizator Edenred Ticket Restaurant© să iasă la masă şi să îşi susţină restaurantul preferat”, transmite Dana Sîntejudean, Managing Director Edenred România.

Campania lansată în România face parte din iniţiativa globală a grupului Edenred, în cadrul căreia  a fost creat fondul „More than Ever”, în valoare de până la 15 milioane de euro, menit să sprijine proiecte şi investiţii în măsuri specifice minimizării efectelor crizei provocate de pandemia  COVID-19.

Edenred emite în România carduri şi tichete de masă, de cadouri, carduri şi vouchere de vacanţă, carduri şi tichete culturale, de creşă, tichete sociale, precum şi carduri preplătite pentru cheltuieli de afaceri şi are pe plan local peste 35.000 de companii clienţi, 1,5 milioane de angajaţi utilizatori ai soluţiilor sale de beneficii şi 65.000 de comercianţi parteneri, deserviţi de o echipă de peste 200 de angajaţi.

 
 


 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO