Retail&Agrobusiness

Există business şi după lockdown: Afacerile Nestle au crescut în S1 cu 2,8%, la vânzări totale de 41,2 miliarde franci elvenţieni

Există business şi după lockdown: Afacerile Nestle au...

Autor: Dorin Oancea

30.07.2020, 14:02 67

Compania Nestlé anunţă pentru prima jumătate a anului o creştere organică de 2,8% şi o scădere a vînzărilor cu 9,5% faţă de aceeaşi perioada a anului anterior, de la 45,5 miliarde franci elvenţieni la 41,2 miliarde franci elvenţieni. 

Efectele COVID-19 asupra creşterii organice au variat semnificativ în funcţie de geografie, categoria de produse şi canalul de vânzări, în funcţie de momentul apariţiei focarelor, de sfera restricţiilor şi de comportamentul consumatorului. Majoritatea pieţelor au înregistrat o creştere mai lentă în al doilea trimestru, comparativ cu primul trimestru.

În ceea ce priveşte zona EMENA (Europe, Middle East and North Africa), în primele şase luni ale anului a fost înregistrată o creştere lentă. După un avânt puternic în primele luni ale anului, creşterea organică a devenit negativă în al doilea trimestru, ca urmare a scăderii puternice a vânzărilor din sectorul out of home, în special pentru apă şi Nestlé Professional. În zona EMENA a fost înregistrată o creştere organică de 2,4%, cu o creştere internă reală (RIG) solidă de 2,8% şi o scădere a preţurilor de 0,4%.

Vânzările raportate în zona EMENA au scăzut cu 5,1%, până la 10,0 miliarde franci elveţieni.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO