Retail&Agrobusiness

Farmec Cluj a ajuns la 12 magazine monobrand, „cucerind“ ţări precum Grecia, Ungaria sau Franţa

Mircea Turdean, directorul general al Farmec: Modul în care am răspuns unor noi oportunităţi de business ne-a ajutat să ne reconfirmăm poziţia de lider pe unele segmente din piaţa românească de cosmetice

Mircea Turdean, directorul general al Farmec: Modul în care am răspuns unor noi oportunităţi de business ne-a ajutat să ne reconfirmăm poziţia de lider pe unele segmente din piaţa românească de cosmetice

Autor: Cristina Rosca

04.08.2015, 00:04 296
Producătorul de cosmetice Farmec din Cluj Napoca a ajuns să deţină 12 magazine monobrand, din care jumătate pe piaţa locală, iar celelalte în Grecia, Ungaria, Franţa şi Emiratele Arabe Unite. Oficialii companiei au afirmat încă de acum circa un an că deschiderea de magazine sub brand propriu reprezintă o prioritate pentru dezvoltarea companiei.
 
Pe piaţa locală Farmec deschide singur magazinele, pe când pe pieţele externe apelează la parteneri locali, potrivit ultimelor date ale ZF. În primele şase luni ale acestui an producătorul din Cluj-Napoca a deschis în parteneriat cu companii locale două magazine de brand, unu în Grecia - în oraşul Alexandroupoli – şi unu în Franţa – la Menton. Amândouă sunt oraşe turistice. Magazinele Farmec mai sunt deschise în Sharjah (Emiratele Unite Arabe), Budapesta (Ungaria), Salonic şi Katerini (Grecia). În România, Farmec deţine şase magazine proprii în Cluj-Napoca, Arad, Timişoara şi Târgu-Mureş.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO