Retail&Agrobusiness

Frédéric Lamy, CEO al Leroy Merlin: Consumatorul român are din ce în ce mai multe proiecte pentru locuinţă, amenajarea devine tot mai importantă

Frédéric Lamy, CEO al Leroy Merlin: Cea mai mare provocare a noastră este să facem faţă creşterii exponenţiale a pieţei

Frédéric Lamy, CEO al Leroy Merlin: Cea mai mare provocare a noastră este să facem faţă creşterii exponenţiale a pieţei

Autor: Alina-Elena Vasiliu

28.11.2019, 17:40 141

Retailerul francez are 17 magazine în România şi va deschide următorul punct de desfacere în Bucureşti în aprilie 2020, pe bulevardul Theodor Pallady.

Românii alocă mai mult timp şi mai mulţi bani proiectelor de amenajare a locuinţei, ceea ce ţine pe plus busine­ssurile companiilor din domeniul construcţiilor şi al bricolajului, este constatarea şefului Leroy Merlin în România.

„Consumatorul (român – n. red.) are din ce în ce mai multe proiecte pentru locuinţă, amenajarea locuinţei devine din ce în ce mai importantă, iar calitatea produselor este esenţială“, spune Frédéric Lamy, CEO al Leroy Merlin în România, într-un interviu pentru Anuarul de construcţii al ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO