Retail&Agrobusiness

Francizatul Levi’s: Un magazin are vânzări de două ori mai mari în România comparativ cu Republica Moldova

Francizatul Levi’s: Un magazin are vânzări de două...

Autor: Cristina Rosca

04.02.2015, 09:05 1789
Compania Aridon din Republica Mol­dova, care deţine pe piaţa locală francizele brandurilor de modă Levi’s şi Celio*, are planuri de expansiune în România, dorind să ajungă în trei ani la 16 magazine faţă de cinci în prezent
 
În 2013, primul an complet de funcţio­nare pe piaţa locală, compania a avut afaceri de 8,4 mil. lei (1,9 mil. euro) cu trei ma­gazine, în timp ce pentru anul trecut rezul­tatele nu sunt disponibile.
 
Aridon deţine în Republica Moldova un grup cu şapte branduri de modă dintre care şase francize – Oodji, Motivi, LTB, Levi’s, Colin’s şi Celio* – şi brandul propriu Aridon, un multibrand pentru blugi. În total, în Republica Moldova compania deţine circa 30 de magazine de modă sub toate cele şapte branduri şi continuă expansiunea. Pe piaţa-mamă acţionarii Aridon au şi activităţi de transport (cinci camioane şi 3-4 autobuze) şi de turism (agenţie).
 
„Compania Aridon a fost fondată în 1992 şi a pornit la drum cu o tarabă în piaţă, după care s-a extins stradal cu un magazin propriu şi abia în 2007-2008 a deschis primul magazin în mall. Continuăm să ne dezvoltăm stradal în principalele oraşe – Chişinău şi Bălţi. Compania are pe piaţa-mamă afaceri de 12 milioane de euro“, spune Alexei Ciupercă (33 de ani), director executiv al grupului.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO