Retail&Agrobusiness

Francize româneşti cu potenţial în afara ţării. Salad Box vrea să cucerească lumea: „Suntem în discuţii pentru a intra în Japonia, India şi Turcia“

Dan Isai, CEO şi acţionar al Salad Box: „Locaţiile bune sunt într-adevăr greu de găsit, investiţia, competiţia, pretenţiile clienţilor sunt mai mari, dar identificarea partenerului potrivit, care să aducă plusvaloare conceptului şi să aducă acea adaptare la specificul zonei reprezintă adevărata provocare“.

Dan Isai, CEO şi acţionar al Salad Box: „Locaţiile bune sunt într-adevăr greu de găsit, investiţia, competiţia, pretenţiile clienţilor sunt mai mari, dar identificarea partenerului potrivit, care să aducă plusvaloare conceptului şi să aducă acea adaptare la specificul zonei reprezintă adevărata provocare“.

Autor: Mădălina Panaete

01.02.2016, 00:00 4111
Salad Box, reţea de restaurante cu mâncare sănătoasă dezvoltată de patru clujeni, a ajuns la circa 40 de unităţi, dintre care 75% deţinute de francizaţi, acesta fiind de altfel singurul brand românesc care a reuşit să se extindă în sistem de franciză chiar şi în străinătate.
 
În 2014, brandul românesc a deschis prima unitate din străinătate - în Budapesta, Ungaria, iar anul trecut compania a intrat şi pe piaţa din Germania.
 
„Prima piaţă externă a fost Ungaria urmată la scurt timp de Germania. Europa este cu siguranţă planul nostru de bătaie pe termen mediu şi lung, dar discuţii avansate avem şi în zone precum Japonia, India, Turcia, chiar şi într-o ţară cu potenţial mare din Africa“, a declarat Dan Isai, CEO şi acţionar al Salad Box, cel mai extins lanţ românesc de restaurante.
 
Brandul Salad Box, care luat naştere în urmă cu trei ani, este controlat de antreprenori prin patru firme: Salad Box, Bio Box, Strident Team SRL-D şi Emma Salad SRL-D, conform ultimelor date. Ultima, cu afaceri de circa un milion de euro anul trecut, este cea care deţine primul punct de lucru al acestui brand, în Iulius Mall din Cluj-Napoca, şi drepturile privind francizarea brandului. Doar compania Salad Box avea afaceri de 8,3 milioane de lei (circa 2 mil. euro) anul trecut, însă toate cele circa 40 de restaurante ale brandului au ajuns deja la vânzări de 15 mil. euro, potrivit informaţiilor furnizate anterior de Dan Isai. Circa 25% din restaurante sunt deţinute de cei patru antreprenori fondatori, restul de parteneri. Brandul de restaurante a intrat pe pieţele externe în condiţiile în care în România are deja peste 30 de restaurante sub acest brand în cele mai importante oraşe din ţară. Dan Isai spune că ieşirea pe pieţele externe îi permite brandului să crească nu doar cantitativ, ci şi calitativ.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO