Retail&Agrobusiness

Frank Wagner, CEO al Lidl România: Intenţionăm să menţinem ritmul de creştere şi să inaugurăm peste 15 magazine

Frank Wagner, CEO al Lidl România: România are un potenţial notabil, în special datorită dimensiunii mari a pieţei, ceea ce o face atractivă nu doar pentru retail, ci pentru business în general. Atâta timp cât în România vor exista în continuare investiţii şi se va crea şi consolida infrastructura, este mult loc de creştere economică

Frank Wagner, CEO al Lidl România: România are un potenţial notabil, în special datorită dimensiunii mari a pieţei, ceea ce o face atractivă nu doar pentru retail, ci pentru business în general. Atâta timp cât în România vor exista în continuare investiţii şi se va crea şi consolida infrastructura, este mult loc de creştere economică

Autor: Cristina Roşca

07.01.2019, 00:08 2339

♦ În 2018 cifra de afaceri a discounterului german pe piaţa locală a crescut cu peste 10% faţă de anul anterior, când businessul Lidl în România a sărit de 6,5 mld. lei ♦ Compania are aproape 240 de magazine de discount pe plan local.

Discounterul german Lidl a ajuns la o reţea de 238 de magazine în România şi continuă expansiunea în ritmul deja obişnuit, de 10-15 unităţi noi pe an. Discounterul a intrat oficial pe piaţa locală în 2011, când a pre­luat cele 107 magazine ale Plus Discount. Apoi a pariat pe dezvoltare de la zero.

„Şi în 2019 intenţionăm să menţinem ritmul de creştere şi să inaugurăm peste 15 noi magazine în România (...). Şi anul acesta obiectivul nostru este să avem un impact pozitiv în comunităţile în care activăm, prin crearea de noi locuri de muncă, dar şi prin investiţii relevante în educaţie şi mediu“, spune Frank Wagner, CEO al Lidl România de circa trei ani.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO