♦ Grupul FrieslandCampina România, producătorul lactatelor Napolact, mizează în acest an pe o creştere de 5-10% a afacerilor faţă de anul trecut, când compania a realizat o cifră de afaceri netă de peste 339 de milioane de lei (75,4 mil. euro) şi a revenit pe profit.
ÃŽn cursul anului trecut produÂcăÂtoÂrul de lactate a integrat acÂtiÂviÂtăţile FrieslandCampina S.A, Napolact S.A ÅŸi Industrializarea LapÂtelui MureÅŸ S.A într-o sinÂguÂră entitate, FrieslandCampina SA, conÂsolidând, totodată, raportarea financiară.
Ca nivel al rulajelor, compania este al patrulea cel mai mare jucător de pe piaţa locală a lactatelor, după Albalact, Danone şi Olympus.
„Colectăm zilnic în jur de 200.000 de litri de lapte, în principal de la ferme cu până la 25 de vaci, fiindcă vrem să susÂÅ£inem ÅŸi să încurajăm afacerile de faÂmilie. Pentru fabricarea produselor NapoÂlact colectăm lapte doar de la ferÂmierii din România, obiectivul nostru pentru acest an fiind o creÅŸtere de 5-10% a afacerilor, faţă de anul trecut“, a declarat Cornel Cărămizaru, director general al FrieslandCampina România.