Retail&Agrobusiness

Gica Neamţu, o antreprenoare din Iaşi, vinde dulceţuri şi produse tradiţionale în 40 de magazine partenere

Un start-up pe zi

Cele mai căutat produse din gamaPofta Focului sunt zacusca, dulceaţa deardei iute şi dulceaţa de cireşe amare

Cele mai căutat produse din gamaPofta Focului sunt zacusca, dulceaţa deardei iute şi dulceaţa de cireşe amare

Autor: Florentina Niţu

14.08.2019, 18:45 793

Investiţia iniţială în brandul Pofta Focului a fost de 40.000 de euro.

Gica Neamţu, de profesie inginer constructor, a înfiinţat brandul Pofta Focului în 2014, după ce şi-a vândut casa şi terenul pentru a-şi face un la­bo­ra­tor în care să rea­lizeze pro­duse tradiţio­nale, precum za­cuscă, dul­ceaţă sau com­pot, fă­cute ma­nual. In­vestiţia iniţială a fost de 40.000 de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO