Retail&Agrobusiness

Giganţii din moda mass-market în frunte cu H&M şi Zara au un nou competitor puternic: second-hand-urile

Magazinele de tip second câştigă teren în rândul consumatorilor

Magazinele de tip second câştigă teren în rândul consumatorilor

Autor: Cristina Roşca

21.03.2019, 00:05 1921

Pe piaţa din SUA vânzările brandurilor mass-market sunt evaluate la 35 mld. dolari, iar cele de haine la mâna a doua au ajuns la 28 mld. dolari. Pe piaţa din România nu există cifre privind vânzările magazinelor second-hand.

Retailerii din moda mass-market, printre care se numără giganţii H&M şi Zara, nu se mai luptă doar între ei pentru clienţi, ci trebuie să facă faţă unui competitor tot mai puternic, şi anumele magazinele de tip second-hand, adică cele care vând haine la mâna a doua, afirmă postul TV american CNBC. Aceasta citează un raport ce oferă date privind piaţa americană, una dintre cele mai mari din lume. Aici, vânzările brandurilor mass-market sunt evaluate la 35 mld. dolari, pe când cele de haine la mâna a doua au ajuns la 28 mld. dolari.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO